dilluns, 7 d’octubre del 2019

EL MEU ORDINADOR




En aquest Blog explicaré les característiques del meu ordinador. Primer de tot, és de la marca HP i el model és HP Notebook. El vaig comprar de color gris i em va costar 400 €. 
La mida de la pantalla és de 15,6''. Utilitza la versió Windows 10. Respecte el processador, es tracta d'un AMD A8-7410 de 2,20 GHz.
Té una memòria RAM de 8GB i la capacitat del disc dur és de 930 GB. La targeta gràfica que incorpora aquest portàtil es diu AMD RADEON R5 GRAPHICS
El tipus de sistema es tracta d'un sistema operatiu de 64 bits, processador basat x64. Grup de treball: WORKGROUP.
Estic bastant content amb aquest ordinador, el principi anava molt lent però li vaig instalar un antivirus (ESET NOD32 antivirus) i ara em va més ràpid. Com a aspecte negatiu no el recomano si el voleu utilitzar per jugar videojocs ja que necessiatrieu una milllor targeta gràfica. Però si només el voleu fer servir per mirar el correo, fer servir el Word; tot el paquet Office (Excel, Power Ponit...) i navegar amb Google aquest portàtil compleix. En referència al teclat i la mida de la pantalla, el teclat és senzill amb les tecles suficientment grans i visuals. I la pantalla ni molt gran ni molt petita.
Finalment per acabar, un dels problemes que he tingut més amb aquest PC ha sigut la bateria: no dura gens cada dia l'haig de carregar i com a molt dura 5 hores.
Espero que us hagi agradat la review del meu ordinador he sigut el més objectiu possible. Gràcies per llegir el meu Blog!

FITXA TÈCNICA:

Processador AMD A8-7410 2,20 GHz
Memòria RAM 8GB
Capacitat del disc dur de 930 GB
Preu 400 €
Tipus de sistema: sistema operatiu de 64 bits, processador basat x64
Targeta gràfica AMD RADEON R5 GRAPHICS
Windows 10
Grup de treball: WORKGROUP
Pantalla de 15,6"

Portátil HP Laptop 15-da0130ns


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada